czwartek, 24 marca 2011

Witajcie!

Ach, ta nasza Lili! Ciągle nas rozpieszcza swymi dziełami. Oczywiście my z tego się okropnie cieszymy :mrgreen: Prawda, Anioleko?

No jasne, Misiaczku. mrgreen Do naszego kompletu mebelek, doszły dzisiaj ubranka!

Masz rację ;) W sam raz pasują do naszych słodkich mebli :mrgreen: Ale dla nas, chłopców, Lili powinna zrobić coś bardziej 'mężnego'. Te jakoś do mnie nie pasują :roll: Sami zobaczcie:


No cóż...ktoś Was się pytał o zdanie?mrgreen

No i właśnie o to chodzi! O to, że nie :oops: No, ale muszę przyznać, iż dla nas też są czadowe ubrania. Przynajmniej niektóre...

No właśnie...razz Poza tym, jak wrażenia, po pierwszym "sercowym" dniu? smile

Spędziłem go z ukochaną mi osobą :cool:

Jaką? biggrin

Powinnaś wiedzieć, zwłaszcza, że to ty nią byłaś :mrgreen:

Ojejku...mrgreen Wiesz, czuję, że o czymś zapomnieliśmy. idea

Ach tak! Ale ze mnie głupek! Jak mogłem zapomnieć o moim przyjacielu Oscarze? A więc chodźmy do niego...

Jesteśmy już po spotkaniu, które uwieczniliśmy na zdjęciu:

Bardzo ważna rada! I pamiętajcie, Drogie Pandy, że trzeba uważać, nie Spydy question

Oczywiście, Droga Anioleko :D Będę już szedł, aby wypatrywać oznak wiosny. Może przejdziesz się ze mną?

No pewnie! razz 

Dobra, to my idziemy. Was także zachęcam do krótkiego chociaż spaceru razz  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz