środa, 23 marca 2011

Witajcie...

...nasi Kochani!

Chcemy Was powitać, na nowym i świeżutkim blogu! mrgreen

Dokładnie! Stworzyliśmy go po to, aby pomagać Wam, Pandom w grze w Panfu ;)

Lecz nie tylko pomagać! Bawić się, rysować, grać...razz

Święta racja moja kochana :D Innymi słowy, będziemy starali się tak urozmaicać ten blog, aby wchodzenie na niego było istną przyjemnością mrgreen

I nie będziemy Was zanudzać, jak teraz. biggrin Może się przedstawmy? Spydy, Ty pierwszy.

Dobra :D A więc. Mam na imię Spydy, w realu Emil. Mam 12 lat, 13. urodziny będę obchodził 7. listopada. Uwielbiam grafikę komputerową oraz niektóre gry. Mym ulubionym miejscem na Panfu jest San Franpanfu mrgreen
Pora na Ciebie razz

Dooobra. biggrin
Mam na imię Anioleka, w realu Ania. Mój wiek liczy 11 lat, 12 urodziny będę obchodziła 15 października. Jak Spydy, interesuję się grafiką komputerową, ale też przyrodą. wink Moim ulubionym miejscem, jest zaś Wodospad. smile

To już chyba wszystko o nas. Już jutro odwiedźcie nasz blog, ale ostrzegam! Przygotujcie się na maksymalną dawkę wrażeń mrgreen

No, a jak? mrgreen

Pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz